Trening vedenjsko kognitivne metode branja – vabilo za starše

Spoštovani starši,

tako kot zadnja tri leta želimo tudi letos v pomladanskih mesecih ponuditi pomoč študentov s Pedagoške fakultete v Ljubljani pri premagovanju bralnih težav. 

S študentkami Logopedije in surdopedagogike Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani vam v mesecu marcu, aprilu in maju nudimo trening vedenjsko kognitivne metode za izboljšanje branja avtorice mag. Nade Anić, klinične psihologinje iz Zagreba.Metoda je primerna za otroke 2. (ki so se brati pričeli že v prvem razredu), 3., 4. in 5. (eventualno tudi 6.) razreda devetletne osnovne šole, ki imajo pri branju težave zaradi različnih vzrokov, kot npr. disleksije, hiperkinetične motnje in motnje pozornosti.

Naloga študentk pri izvajanju metode je, da vodijo otroke in starše od stopnje do stopnje, trening pa nato po navodilih izvajate z otrokom starši sami. Predvidenih je 4 do 5 srečanj z otrokom in starši na vašem domu, na katerih bodo študentke vam staršem posredovale navodila in način dela pri izvedbi treninga, starši pa boste nato dnevno izvajali 10-minutni trening.

Starši, ki jih tovrstna pomoč zanima, naj to sporočijo na e-naslov: milena.kosak-babuder@guest.arnes.si ali na telefon 031-737-520.

Pomoč je individualna in brezplačna, saj sodi v sklop obveznosti študentov. Otroci, ki bi potrebovali pomoč, so lahko iz Ljubljane ter ostalih krajev, od koder so naše študentke;

(opomba: seznam razpoložljivih krajev posodobljen 22.3.2015)

  • Radovljica,
  • Ljubljana,
  • Sevnica,
  • Posavje,
  • Škofljica,
  • Grosuplje,
  • Ig,
  • Ormož,
  • Ptuj,
  • Maribor,
  • Rače,
  • Novo mesto,
  • Jesenice,
  • Laško.
Ta vnos je bil objavljen v 1. razred, 2. razred, 3. razred, 4. razred, 5. razred, 6. razred, Novice za starše, Šolska psihologinja. Zaznamek za trajno povezavo.